بعد الخصام.. عمرو مصطفى يعود لأحضان الهضبة والسر "مفاجأة"


٢٦ يوليه ٢٠١٧ - ٠١:٢٤ م بتوقيت جرينيتش

رؤية

القاهرة- بعد سنوات من عدم التعاون والأزمات، فاجأ الملحن عمرو مصطفى جمهوره بنشر صورة حديثة له مع عمرو دياب ولم يعلق عليها سوى بكلمة واحدة وهي "مفاجأة".


وكان أكد الملحن عمرو مصطفى عبر صفحته الرسمية على موقع Facebook منذ عدة أيام أنه ينتظر جديد عمرو دياب مثل الملايين من جمهوره، والصيف لا يصبح صيفا بدون ألبوم عمرو، وأن دياب له الفضل عليه بعد ربنا فيما وصل إليه من نجاح وشهرة.


وكتب مصطفى: "عمرو دياب، الصيف مايبقاش صيف من غيره، هو مش بس أستاذي، هو صديق و أخ من أول ما مسكت الجيتار، من أول ما كنت انا و اصحابي مانفوتلوش ولا حفلة..سوء التفاهم بيحصل بين كل الناس لكن انا عمري ما قلت أو لمحت حتى بأي إهانة ليه بالعكس كنت مدافعا عنه دايما حتى في وقت بعدنا عن بعض....وأنا لازم اعترف بعد اللي وصلت ليه بفضل الله انه كان سبب كبير في شهرتي، إيمانه بيا و بموهبتي كان دايما حافز ليا إني أبدع .. عمري ما سمعت انه قال كلمة وحشة عني لأنه إنسان راقي قبل ما يكون فنان راقي..خلافتنا كانت بسبب شركة إنتاج مش أي حاجة تانية...كنت و لازلت بتعلم منه وبستني جديده زيي زي الملايين من جمهوره اللي ذكرياتنا كلها على أغانيه.. مستنيين البوم الهضبة عمرو دياب، On the Top for 30 years , and his best is yet to come".


اضف تعليق