بسبب الاكتئاب.. ريهام سعيد وريهام حجاج تتصدران الترند

محمد الجرزاوي
ريهام سعيد وريهام حجاج

تصدرت الإعلامية ريهام سعيد محرك بحث جوجل اليوم الاثنين 29 يوليو 2024، بعد توجيهها رسالة شكر مؤثرة للفنانة ريهام حجاج، التي ساعدتها في التغلب على حالة الاكتئاب التي عانت منها في الفترة الأخيرة.

وشاركت ريهام سعيد صورة لريهام حجاج عبر حسابها على إنستجرام وعلقت عليها قائلة: “وقفت جنبي وهي متعرفنيش.. شجعتني وفضل عندها إصرار أنها تقومني من اللي كنت فيه وهي ملهاش أي مصلحة ولا محتاجة حاجة من حد”. وأضافت: “أنتِ اللي بيقولوا عليه ابن ناس بجد وجدعة بجد، وأي حد طلع عليكي كلمة أو اختلف معاكي كان أسود متضايق بس منك عشان مش عارف يبقى في طيبتك ولا يبقى زيك”.

رسالة ريهام سعيد إلى ريهام حجاج

أكدت ريهام سعيد أنها تمكنت من التغلب على الاكتئاب بفضل دعم وتشجيع ريهام حجاج، معبرة عن امتنانها بقولها: “ربنا هيفضل معاكي عشان انتي كويسة بجد.. من قلبي شكرا ريهام حجاج”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Reham Said (@rehamsaidofficial)


وردت الفنانة ريهام حجاج على رسالة ريهام سعيد بقولها: “يا حبيبة قلبي، أنتِ ست محترمة وكفاية أنك عشتي عمرك كله بتساعدي الناس وبتعملي خير. اللي بيساعد الناس دا ربنا دايما بيحاوطه وبيراضيه وبينجيه مهما اشتد البلاء… ربنا يخليكي لولادك وعيلتك وحبايبك، ودايما قوية ومنصورة بعون الله… وحقيقي شكرًا على مشاعرك الجميلة وكلامك الحلو. بحبك”.

ربما يعجبك أيضا