يظهر بشكله الحقيقي.. ضيوف وطبيعة برنامج رامز قفل اللعبة برمضان 2024

علي محمد
يظهر بشكله الحقيقي.. ضيوف وطبيعة برنامج رامز قفل اللعبة برمضان 2024

يزداد شغف المشاهدين في العالم العربي مع اقتراب شهر رمضان المبارك، لمعرفة تفاصيل برامج المقالب الشهير “رامز قفل اللعبة” الذي يقدمه النجم رامز جلال.

وكشفت بعض التسريبات على لسان الصحفي هاني عزب، عن قائمة ضيوف برنامج “رامز قفل اللعبة” لعام 2024، وطبيعة البرنامج، والتي تضمنت ثنائيات مثيرة للجدل شخصين بينهم مشاكل عدة، من مختلف المجالات.

برنامج رامز جلال 2024

نشر هاني عزب مقطع فيديو عبر حسابه الرسمي بموقع انستجرام، وتحدث عن الضيوف المقرر استضافتهم في برنامج رامز قفل اللعبة، بالإضافة إلى طبيعة برنامج رامز قفل اللعبة علق: “الضيف وهو رايح البرنامج بيكون عارف إنه برنامج مقلب رامز جلال، بس مش بيبقى عارف طبيعة المقلب، ورامز جلال يظهر بشخصيته الحقيقية”.

ضيوف برنامج رامز جلال رمضان 2024

عن ضيوف برنامج رامز قفل اللعبة، تابع الصحفي المصري هاني عزب: المقلب هيكون عبارة عن اثنين بينهم منافسات أو خناقة، زي ما هنشوف حلقة تتواجد بها “مي عمر مع نجلاء بدر”، “محمد الشرنوبي مع سارة الطباخ”، “حسن شاكوش مع طليقته ريم طارق”، “نسرين أمين ويسرا اللوزي”، “هدى المفتي وأحمد مالك”، “سمية الخشاب وأيتن عامر”، “مها أحمد وفادي خفاجة”.

وأردف هاني عزب، كاشفًا باقي قائمة الضيوف: “هنشوف حمدي الميرغني وزجته، كهربا مع عبد الله السعيد، إمام عاشور مع أحمد حسام ميدو، ونش وعبد المنعم، ونجوم كورة كتير جدا، برنامج رامز كمان فيه إصابات كتير وأقل إصابة هتبقى كدمات متفرقة في الجسم، وعرفت إن مها أحمد أصيبت بإصابة كبيرة جدا في رجلها وشيرين رضا وسمية الخشاب”.

ضيوف برنامج رامز قفل اللعبة 2024

ضيوف برنامج رامز قفل اللعبة 2024

واختتم هاني عزب، كاشفًا عن طبيعة مراحل مقلب رامز جلال: “اللي هيحصل لما الضيف يوصل رامز بنفسه بيستقبله، وهو بيتكلم مع الضيف، الضيف بيقع في زحليقه فيها ماية مش نضيفة ثم يلاقي تمساح وكلب شرس جدا وبعدين يلاقي الضيف التاني اللي معاه في الحلقة”.

ربما يعجبك أيضا