بعد انفصاله عن شيرين.. إيهاب صالح ينضم لنجمة «آراب آيدول»

علي محمد
إيهاب صالح

بعد ساعات من اعتذاره عن الاستمرار مع شيرين عبدالوهاب، أعلن إيهاب صالح توليه إدارة أعمال نجمة «آراب آيدول»، كارمن سليمان.

وكتب إيهاب صالح، يوم الاثنين 29 مايو 2023، عبر حسابه على تويتر: “سعيد وبتشرف جدًا انى أعلن إن من النهاردة مسكت رسميًّا إدارة اعمال النجمة كارمن سليمان.”

وأضاف أن “كارمن حد موهوب فوق الطبيعي، شخصية في منتهي الجمال و الرقي و من وجهة نظري هي المستقبل عشان عندها كل الإمكانات، وهي عارفة إني فان كبير ليها من قبل ما أشتغل معاها فعلًا. كارمن إن شاء الله الميجاستار القادمة من مصر للكل الفترة الجاية وافتكروا كلامي ده كويس”.

وتابع: “طول حياتي بحب التحدي والحمد لله بكرم وتوفيق من ربنا كبير دايمًا بكون قد التحدي. شكرًا على كل الدعم من كل الناس وكل الأمنيات الجميلة الفترة إللي فاتت و اللى جاي إن شاء الله. أملي فيكم كبير بعد ربنا سبحانه وتعالى”.

اقرأ أيضًا|ميرنا نور الدين تحتفل بعقد قرانها

وكشف إيهاب عن أنه يستعد لإطلاق عدة فعاليات خاصة بالمطربة الشابة في الفترة المقبلة، قائلًا: “لجمهور كارمن سليمان، الكل يجهز نفسه كويس عشان إن شاء الله في أخبار كتير حلوة وجامدة قريبًا، ويارب ابقي عند حسن ظنكم”.

وطرحت النجمة كارمن سليمان مؤخرًا أحدث أغانيها، التي حملت عنوان “أنت الأصيل”، وتعاونت فيها مع الشاعر الغنائي، صابر كمال، والملحن بلال سرور، والموزع الموسيقي أماديو.

ربما يعجبك أيضا